SPORTMAMA verkkovalmennus on äitiys-ja raskausajan fysioterapeutti Annemari Takkulan suunnittelema RASKAUSAJAN turvallinen kotitreeniohjelma. Tämän avulla valmistaudut synnytykseen, joka on rankempaa kuin maratoni. Videot on toteuttanut fysioterapeutti Annemari Takkula, pohjautuen fysioterapiaan ja terveyden edistämiseen. 

→SPORTMAMA kotitreeniohjelma auttaa lisäksi palautumaan synnytyksestä. Mikä parasta, voit tehdä jumpan missä vaan juuri kuin sinulle parhaiten sopii.

SPORTMAMA verkkovalmennus sopii kaikenkuntoisille hyvinvoinnista kiinnostuneille äideille, sillä voit harjoitella oman kunnon mukaan. Nyt saat apua mm.

♥Selkäkipuihin

♥Ryhtiongelmiin

♥Virtsankarkailuun 

♥Kipuihin, jumeihin 

SPORTMAMA verkkovalmennus avaa kehon jumit, parantaa ryhtiä, tukee selän hyvinvointia  ja parantaa keskivartalon syvien lihasten hallintaa ja palauttaa lantionpohjanlihaksia synnytyksen jälkeen!

Saat terveemmäni kehon – ja jaksat paremmin! Valmennus auttaa sinua käyttämään kehoasi turvallisesti kotona oman voinnin mukaan. 

Osta SPORTMAMA verkkovalmennus ja voit aloittaa kotitreenit valmennuksessani vaikka heti!

Voit pilkkoa harjoittelusi vapaasti pienempiin osiin, 30min riittää!

SPORTMAMA verkkovalmennus sisältää 3 x 30 minuutin ohjelmaa:

  1. KEHOA AVAAVA Ryhti – harjoittelu (lisää liikkuvuutta, parantaa ryhtiä, tasapainoa ja kehonhallintaa – sano siis hyvästit niskahartiajumeille sekä selkäkivuille)
  2. KEHOA KIINTEYTTÄVÄ Vahvistava lihaskuntoharjoittelu (kiinteytät vatsaa, pakaroita, selkää ja ojentajia)
  3. KEHOA RENTOUTTAVA Venyttely ja rentoutus (Rentoudu. Luo hyvä hetki itsellesi ja hengitä!)

Voit opetella NYT lantionpohjan nopeus- maksimi -ja kestovoimaa – ja yhdistä nämä taidot osaksi huippusuosittua SPORTMAMA kotitreeniohjelmaa. SAAT NYT ILMAISEN OHJEVIDEON LANTIONPOHJANLIHASTEN HARJOITTELUUN, VIDEO AUKEAA ALLA OLEVASTA LINKISTÄ KOHDASTA “LANTIONPOHJANLIHAKSET.”

Asiakaspalaute:

”SPORTMAMA jumpalla pystyin liikkumaan pienissä tuokioissa koko raskauden ajan! Minulla oli runsaasti pahoinvointia raskauden aikana, joten oli parasta kun pystyin harjoittelemaan Sportmaman avulla silloin kuin minulle parhaiten sopi. Lisäksi jumppasin Sportmama ohjelmalla myös synnytyksen jälkeen, tämä auttoi löytämään ryhtini takaisin sekä helpotti niska-hartiajumeja kun imetin- ja yläselkä oli kipeä. En ole ryhmäliikkuja, joten kotona tekeminen sopii minulle kaikista parhaiten! Sain ryhtini takaisin!

Kiitos Ansku! ”

ENNI, 32v 6kk esikoisen Emilin äiti.

♣Synnytyksestä voi olla vierähtänyt jo useampikin kuukausi tai vuosi, SPORTMAMA valmennus auttaa löytämään keskivartalon syvät lihakset ja ryhdin. Sano hyvästi jatkuvalle väsymykselle, turvotuksille, ja kivuille. TERVETULOA vetreämpi, kiinteämpi keho ja energisempi mieli. Ja mikä parasta 30min riittää saavuttamaan tavoitteet! Huomaat, että olet virkeämpi ja jaksat paremmin. Varoitus! Jumppa saattaa aiheuttaa sinulle yllättäviä energiapuuskia!

♣Mikä parasta valmennuksessani, sinun ei tarvitse juosta harrastusten perässä – voit harjoitella kotona juuri silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Voit treenata omassa tahdissa, oman ajan ja omankunnon mukaan. Miksi et lähtisi heti mukaan SPORTMAMA kotitreeneihin, lämpimästi tervetuloa mukaan! IG voit seurata kanavaani @sportmama.fi 

Verkkokurssin ostettuasi saat kolme(3) erilaista ohjelmaa jokaiseen hetkeen! Videot saat käyttöön 1-vuodeksi.

Kurssin tiedot

Arvioitu aika: 1 Päivä

Osta

29,90 
Käyttöoikeus 1 vuosi